Müşteri Memnuniyeti Ölçme ve Gizli Müşteri Uygulamaları
Çağımız “ne üretirsem, nasıl üretirsem satarım dönemi” değil “müşteri ne isterse ve nasıl isterse satarım” dönemidir. Bu yüzden işletmeler ürünlerin üretiminden satışa hatta satış sonrasına kadar tüm süreçlerde müşteri istek, öneri, şikayetleri dikkate alınmak zorundadır. İşletme içerisinden bu talep, öneri ve şikayetleri görmek çoğu zaman mümkün olmamakta, dışarıdan bir gözle durum değerlendirilmesi yapmak gerekmektedir. Bu konuda istatistik evi olarak “gizli müşteri uygulamaları”, “müşteri talepleri, öneri ve şikayetleri” konulu saha ve anket çalışmaları ile müşterilerinizin sizden beklentilerini net olarak sizlere yansıtacak ve gelişmenize katkı sunacak ve de ufuk açıcı bilgiler verecektir.
ADRES:HAŞİMİYE ULU CAMİ ARKASI BIÇAKÇI MAHALESİ EYUBİYE/Ş.URFA
Web Sitemizi Sosyal Medyada Paylaşarak Birçok Kişiye Duyurabilirsiniz.